10. 4. 2012

Čučoriedkovo-malinový koláč

tento koláč najradšej pečiem v lete, keď je dostatok čerstvého a ľubovoľného ovocia ;-)



Suroviny:
  • 250g múka polohrubá
  •  160g masla
  •  50g cukor práškový
  •  1 celé vajce
  •  1/2 balíčka cukor vanilkový
  •  1/2 kávovej lyžičky škorica mletá
Plnka:
  •   čerstvé čučoriedky
  •   čerstvé maliny
  •  250g tvaroh jemný
  •  2 polievkové lyžice cukor kryštál


Z preosiatej múky, masla, vajíčka, mletej škorice, práškového a vanilkového cukru, zamiesime vláčne krehké cesto.


A necháme v chladničke 1 hod. odpočívať.


Cesto rozvaľkáme (ja som si pomohla papierom na pečenie, kde som si podľa formy, obkreslila kruh a pomocou papiera som cesto preložila do formy) troška cesta som nechala na kvietky...


Tvaroh si vymiešame s cukrom.


Cestom vyložíme vymastenú formu a aj bočné steny okrúhlej formy. Použila som formu s priemerom 27 x 27 x 3.6 cm. Cesto popicháme vidličkou a dáme tvarohovú plnku.


Uložíme naň ovocie. Zo zvyšného cesta povykrajujeme kvietky a poukladáme na koláč. Dáme upiecť v rozohriatej rúre asi na 200 stupňov, až kým koláč nechytí ružovkastý nádych (v plynovej rúre asi tých 25-30 minút) Po upečení necháme koláč vychladnúť a môže sa ešte posypať práškovým cukrom.



                                                    Dobrú chuť!



3 komentáre:

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...