11. 11. 2012

Muffiny


Voňavé muffinky s domácim marhuľovým lekvárom. A kedže deti povedali, že sú výborné, tak receptík ukladám  na svoj blog a ponúkam aj Vám :-)

A ak by ste chceli recept aj na marhuľový lekvár (možno sa niekto inšpiruje na budúci rok) tak ho najdete Tu alebo ríbezľový Tu




Suroviny:

  • 2 vajcia
  • 100g cukor hnedý
  • 200g múka polohrubá
  • 1/2 kypriaci prášok
  • 180g smotana kyslá
  • 100ml olej

Postup:

Do misky dáme múku, cukor, kypriaci prášok do pečiva a premiešame.


Pridáme vajíčka, kyslú smotanu.


Premiešame a cesto má byť vymiešané krátko a zľahka a nemalo byť riedke a ani príliš husté. Pridáme ešte olej.


Papierové košíčky vložíme do formy na muffiny-12ks a napĺňajte len do 2/3 pretože mufiny počas pečenia naberú objem. Pridáme marhuľový lekvár.


A nalejeme zvyšok cesta. Dáme do vyhriatej rúry a upečieme (pri plynovej rúre, tretí stupeň tých 20-25 minút) Po vybratí z rúry necháme mufiny 1-2 min. v plechu, potom ich povyberáme.


Prajem dobrú chuť!





18 komentárov:

  1. Tak ty jsou též nádherné, s marmeládou jsem je ještě nedělala, ale vypadají velmi chutně určitě vyzkouším,díky za inspiraci...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mnam mnam mnaaam, skvela muffinova verzia,aj toto vyskusam :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty mě jednou dostaneš do hrobu! :)
    skvělý, miluju tvoje fotky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kami, júúj len to nie :-))...a ďakujem:-)...ja som si najskôr myslela, že ti fotky sú tak hrozné :-P

      Odstrániť
  4. Vydarili sa Ti , sú na spapanie :-)nádherné fotky Ywka.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ivka ani sa necudujem tvojim detom, ze im chutili...a ten domaci dzemik...jednoducho mnaaaaaam...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Děláš mi chutě, měla bych je dětem udělat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že budú mať úspech aj u vás a ďakujem Amelie :-)

      Odstrániť
  7. Ahoj dnes som ich robila :) výsledok nájdeš na mojej stránke lu3ka.blogspot.sk :) Sú fakt dobré

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ľubka, teším sa a ďakujem! :-) Idem hneď pozrieť

      Odstrániť
  8. V elektrickej trúbe na koľko stupňov? Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v elektrickej nemám tieto muffiny vyskúšané, piekla som v plynovej...myslím, že v elektrickej by sa mohli piecť 15minút
      na 190 °C...tak ich piekla moja kamarátka

      Odstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...