14. 7. 2012

Ovocná mini torta s tvarohom

jednoduchá a s ovocím výborná ;-)






Suroviny:
  • 4vajcia
  • 4PL práškový cukor
  • 3PL polohrubá múka
  • 1PL kakao
Plnka:

  • 500g -jemný tvaroh mäkký
  • 200g smotana kyslá 16%
  • 1vanilkový cukor
  • 2PL práškový cukor
  • čerstvé jahody a maliny

Postup:

Najskôr vyšľaháme sneh.


Vyšľaháme žĺtky s cukrom do penista a postupne pridáme preosiatu múku.


Jemne vmiešame tuhý sneh z bielkov.


A z ľahka vmiešame kakao.


Toto cesto používam aj na rolády (kypriaci prášok nedávam) Cesto vylejeme do maslom vymastenej formy (na spodok sa môže dať papier na pečenie, ktorý som tiež vymastila maslom a priemer formy ktorú som použila je 20cm, výška 6cm)

A dáme do vyhriatej rúry a pečieme (pri plynovej, tretí stupeň) približne 35-40 minút (skúšame potom špajdlou, ak sa cesto neprilepí, je upečené) Necháme dobre vychladnúť.


Tvaroh vymiešame s kyslou smotanou a s cukrom.
Vychladnutý korpus vyberieme z formy, dáme dole papier a korpus vložíme späť do formy. Dáme tvarohovú plnku a ovocie.



Obľúbená činnosť mojej dcérky okrem pomáhania pri pečení, je aj ozdobovanie :-)


Dáme stuhnúť do mrazničky, aspoň na 2hod. lepšie sa potom krája, keď dobre stuhne a potom sa môže preložiť do chladničky.


                 Dobrú chuť!










14 komentárov:

  1. Fííha to je ale dobrota , nádherne nafotené Yvka , teraz by mi bodol ku kávičke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, ďakujem za nahliadnutie a milý komentár, keby ste bývali bližšie, hneď Vám zanesiem :-))

      Odstrániť
    2. :-) ďakujem nenahnevala by som sa :-))

      Odstrániť
  2. To musí být lahoda! Vypadá to trochu jako kinder mléčný řez, ale tohle je určitě lepší:)
    Taky mám blog o pečení- http://dinosaur-run.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deniska, vitaj na mojom blogu a veľmi rada si pozriem aj Tvoj, ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Hmm krásné a ještě mooc dobré, co chtít víc?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu nájdem stále samé dobroty :-)) mňam, mňam...
    Ale aj dobre fotíš nielen pečieš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mery, ďakujem :-)...a fotenie je tiež moja záľuba :-)

      Odstrániť
  5. Práve som našla tento recept na tortu mňňaam tá musí chutiť skvelo. Preto ju hned zajtra vyskúšam :) Dakujem za recept.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Velmi pekna urcite i dobra. Iva

    OdpovedaťOdstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...