3. 9. 2012

Liebster blog


Ocenenie Liebster Blog prišlo k nám z Dánska a ja som ho dostala od šikovných blogeriek a to od Zuzky a Janky a aby som nezabudla dodať že toto krásne ocenenie, ktoré si nesmierne vážim a milo ma prekvapilo, som dostala už aj predtým, ale kedže som ako nová a začinajúca blogerka nevedela ako mám ďalej postupovať, tak moje poďakovanie patrí okrem Zuzky a Janky aj ostatným a to od šikovných blogeriek CrochetkeMartinke, kiviJanke,  ktoré mi ocenenie udelili už skôr, ešte raz Vám všetkým zo srdca ďakujem!!! :-))

Zuzka, ja Ti chcem ešte poďakovať aj za tvoj skvelý opis, ako pri tomto postupovať :-* Neviem či to robím správne (ak by to bolo zle, prosím oprav ma, vďaka)


Pravidlá vravia, že:

- na svojom blogu nechám odkaz na osobu, ktorá mi ocenenie udelila
- vyberiem 5 blogov, ktoré nemajú viac ako 200 sledujúcich a chcem oceniť
- svojím nominovaným blogerom zanechám správu o ocenení na ich blogu, aby vedeli, že som ich ocenila
- toto ocenenie vyvesím na svojom blogu

Takže teraz by som mala vybrať 5 blogov a to je pre mňa  tažká úloha, lebo mne sa všetky páčia, ktoré zatiaľ sledujem a najradšej by som ocenila všetky!

Medzi prvé dva blogy ktoré som ako prvé objavila boli od TáničkyMišky ich blogy ma úplne očarili, sú  inšpiratívne, nádherné, zaujimavé a už vtedy som sa hrala s myšlienkou o založení môjho blogu a čo si nesmierne vážim, že mi s mojim blogom veľmi pomáhala Miška, ďakujem ti! ♥

Moje poďakovanie patrí aj manželovi a synovi  ♥  lebo aj vďaka nim, som sa tu ako tak dokázala zorientovať a tak môj blog vznikol v apríli 2012 ;-)

Z blogov, ktoré sledujem, som vybrala týchto 5, ktorým Liebster Blog posielam:

Miške, http://www.receptyzindie2.com/ lebo jej recepty a celkovo jej blog je nádherný, má lákavé recepty, krásne fotky a vždy si rada prečítam niečo nové z jej kuchyne a pár receptov som aj vyskúšala (boli výborné) a vždy sa teším na ďalšie, lebo sa mi indická kuchyňa páči a rada čítam jej zážitky.

Táničkehttp://tana-catering.blogspot.sk/ lebo jej blog ma očaril ako prvý, je nádherný a tie lákavé recepty a fotky, ma očarujú stále.

Jarkehttp://receptyakeber.blogspot.sk/p/moja-zaluba.html lebo sme si v rovnaký mesiac zakladali svoj blog a mám veľmi rada jej recepty a strašne sa mi páčia jej krásne výtvory a jej blog.

Evkehttp://tvorimpreradost.blogspot.sk/search/label/artyčokova%20technika aj s Evkou sme si spoločne v jeden mesiac zakladali svoj blog a rovnako aj u nej, obdivujem artičokovú techniku, naozaj krásna záľuba a má skvelé recepty (tiež som už pár vyskúšala, boli výborné) mám rada jej blog.

Sonkehttp://unavenavarecka.blogspot.sk/2012/01/linecky-kolac-s-tvarohem-cokoladou.html lebo zbožňujem jej krásne recepty, má nádherný blog, nádherné zážitky, ktoré vie perfektne opísať a milujem jej fotografie http://fotounavenavarecka.blogspot.sk/


A tak strašne rada by som pokračovala, aby som ešte mohla oceniť ďalšie nádherné blogy, ktoré veľmi rada navštevujem....ale verím, že sa mi to podarí inokedy ;-)






20 komentárov:

  1. Dakujem Ywetka! Aj ty mas krasny, inspirativny blog a obdivujem tovju sikovnost na rolady a rozne kolaciky a zakusky, lebo ja pekne piect neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška, práveže vieš piecť, už som vyskúšala Tvoje receptíky aj na sladké dobroty a nesklamali ma, sú úžasné a ešte raz krásne ďakujem :-))

      Odstrániť
  2. Ywetka gratulujem k oceneniu, ste mojim príkladom, rada sa u Vás inšpirujem a obdivujem Váš fantastický blog. Veľa úspechov do ďalšieho blogovania. Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Dáška, vitajte na mojom blogu a veľmi pekne ďakujem za gratuláciu a milý komentár. Mám radosť ak recepty zaujmú a aj chutia a rovnako aj Vám, prajem veľa úspechov a všetko dobré! :-))

      Odstrániť
  3. Ywetka ďakujem veľmi pekne , prekvapila si ma a veľmi potešila . Vieš , bez teba by som si bolg ani nezaložila ,,,ja antitalent do PC a vecí podobných , vlastne aj za tie všetky rady ti veľmi pekne ďakujem . Veľa si ma naučila čo si veľmi vážim . Gratulujem aj ja tebe k tvojmu oceneniu . Máš skvelé recepty a nádherné fotky .ĎAKUJEM .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, teším sa a ešte raz gratulujem, mám radosť že som ťa tiež mohla potešiť a krásne ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Ywett, ještě jednou mockrát děkuji, udělala jsi mi velkou radost a Tvá milá slova mě opravdu potěšila. Jsem ráda, že se Ti mé povídání líbí a mé recepty Tě aspoň trochu inspirují. Mám též velmi ráda Tvé sladkosti, které umíš perfekně vykouzlit,šťastné pečení i Tobě, měj se moc hezky. Sonia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sonka, potešil ma tvoj krásny komentár, ďakujem ti! :-)) Prajem Ti všetko dobré, nech sa stále tak darí! :-)

      Odstrániť
  5. Ivetka, gratulujem ešte raz a nemáš za čo :-* Rado sa stalo :-))) Ps: ostala som v pomykove, pretože ďakuješ manželovi a synovi a dcéru (slečna, čo Ti šije "kolečká" na džemy) si nespomenula. Alebo sa mýlim? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, ešte raz Ti ďakujem :-* ....a áno dobre si pamätáš, dcérka mi veľmi rada pomáha pri pečení a rada vymýšla a tvorí a tiež mi pomáhala vystrihovať tie ozdoby na poháre, je veľmi šikovná ♥Ale to čo som spomínala manžela a syna, tak to sa týkalo ohľadom vytvorenia môjho blogu, že mi aj oni pomáhali, aby sa mohol môj blog rozbehnúť :-)

      Odstrániť
  6. No Ivka tak ty si ma úplne dorazila...moja zlatá priateľka, len ja neviem ako to mám urobiť aby som to ocenenie dostala na blog a ani neviem komu to udeliť, nieže by nebolo dosť blogov ale ja sledujem len pár blogov a neviem či môžem dať ocenenie takým ktorí ho už majú, vlastne asi áno lebo mne toto ocenenie udelila už sonia čo ma veľmi potešilo a teraz si ma potešila zase ty, ďakujem...potrebovala by som poradiť...:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evka, rado sa stalo a ešte raz gratulujem a pozerám že sa ti to už podarilo, šikuľka :-))

      Odstrániť
  7. Ywetka, pripájam sa ku gratulantov, zaslúžiť si ocenenie. Recepty sú úžasné, Vami overené a mnou vyskúšané sa tešia veľkej obľube v mojej rodine. Prosím o ďalšie dobré recepty, síce sa priznávam, že veľa receptov čaká na svoje poradie, na vyskúšanie. Viem, že ma nesklamú a tiež sa budem tešiť z ďalších dobrých receptov. Prinášate radosť z jedenia v mojej kuchyni. Betka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Betka, vitajte na mojom blogu (už mi jedna Betka písala, tak neviem či sa jedná o Vás :-)...veľmi pekne ďakujem za gratuláciu a milý komentár a nech ste s receptami stále spokojná a nech aj chutia a vždy sa vydaria. Ak budem mať viac času, určite ešte pridám nové recepty, teraz veľmi nestíham, chodím už do práce a poobede sa venujem dcérke s učením, je druháčka a potom nás čaká 2x do týždňa trening-volejbal, tak svoj blog budem zrejme zanedbávať. Pozdravujem rodinku a prajem všetko dobré :-)

      Odstrániť
  8. Ywett , si dievča ktoré vysiela pozitívnu energiu, jedným slovom , máš úžasnú charismu a vieš s citom všetko komentovať,dokonca z tvojich slov ide pozbudenie , cítiť lásku k rodinke a k vareniu .
    Vybrala si správne , aj keď sa do toho hodnotenia nedá všetkých zaradiť pre ktorých máš v kútiku srdiečka svoje ocenenie.prajem ti veľa inšpirácií , zdravia , úspechov v tojom živote:-)
    Jarka & jerica

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéééj Jarka, ako rada ťa tu vidím a vitaj na mojom blogu :-)) Krásne ti ďakujem za milý komentár a aj za to ostatné....ty vieš čo myslím (február 2012)... keď si ma podporovala a pomohla mi...stále budeš v mojom ♥ Prajem všetko dobré rovnako aj Tebe a Tvojej rodinke! :-)) ♥

      Odstrániť
  9. Omlúvam sa, že som to skôr nevidela Yvett, ďakujem ti za ocenenie, veľmi si to vážim...akosi blog zanedbávam...ale ja to zasa dobehnem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ywettka, blog je fantastický, obdivujem Vašu šikovnosť nápady, očarili ma Vaše rolády ale všetko ostatné čo je na blogu. Verím, že si nájdete čas pre nás aj v budúcnosti a budeme môcť sa vytešovať z Vašich ďalších úžasných receptov. Ocenenie zaslúžite aj od nás a verte, že po úspechu receptu v našich kuchyniach ho Vám aj udeľujeme. Veľa úspechov aj dcérke v škole. Irena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Irenka, veľmi pekne ďakujem za Váš krásny komentár a vitajte na mojom blogu :-) Teším sa, že sa Vám recepty páčia a dúfam že budete aj naďalej spokojná keď niektorý recept vyskúšate. Ďakujem aj za dcérku, ste zlatá a rovnako aj Vám, prajem všetko dobré a nech sa vždy krásne darí vo všetkom :-)

      Odstrániť

***Milí návštevníci môjho blogu!***

***** Vzhľadom na veľké množstvo spamu som na blogu nastavila moderovanie komentárov a preto sa Váš komentár, nezobrazí okamžite po napísaní, ale neskôr *****
*Ďakujem za pochopenie.*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...